Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta terenowe |
Nadwozie | 5-drzwiowy terenowy |
Masa | 1869 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | - |
Bezpieczeństwo dziecka |
Twarde elementy struktury deski rozdzielczej prezentują ryzyko obrażeń miednicy, ud oraz kolan zarówno kierowcy jak i pasażera.
Santa Fe uzyskał maksymalną liczbę punktów w tym rodzaju testów. Jednak podczas zderzenia ze słupem poduszka powietrzna nie rozwinęła się do końca i auto straciło 1 z 2 możliwych do zdobycia punktów.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 12 pkt (75%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
Zderzenie ze słupem | 1 pkt (50%) |
Potrącenie pieszego | 0 pkt (0%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 36 pkt (84%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 60 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Santa Fe nie uzyskał ani jednego punktu ani gwiazdki. Producenci zazwyczaj wskazują obszary, które mogą sprawdzić się lepiej niż w trakcie testów. W przypadku Santa Fe Hyundai tego nie uczynił. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Samochód otrzymał maksimum punktów za ochronę 3-latka. Poduszka pasażera może być unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna. Również niewystarczające etykiety ostrzegawcze. Obecność mocowań ISOFIX niedostatecznie oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |