W testach zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera zajmującego miejsce z przodu. Model wykazał, że podobny poziom zabezpieczenia zostanie dostarczony innym pasażerom, innych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego zabezpieczenia przed urazami klatki piersiowej były należyte, innych regionów ciała dobre. Miejsca i zagłówki zapewniły marginalne zabezpieczenie przed urazami odcinka szyjnego kręgosłupa podczas uderzenia w tył pojazdu.
Podczas testów zderzenia czołowego ochrona dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego była odpowiednia. W testach wpływu bocznego dostarczona ochrona została oceniona jako dobra. Zminimalizowane prawdopodobieństwo urazów spowodowanych kontaktami z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona co pozwala na bezpieczne ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. System dostarczający jasną informację kierowcy o aktualnym statusie poduszki powietrznej został nagrodzony. W pojeździe znajduje się jasna informacja o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika dla dziecka względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dostarczoną do nóg pieszego przez zderzak. Frontowa krawędź maski w przeważającej mierze oferowała słabe lub marginalne zabezpieczenia. Model wyposażony jest w czujnik, wykrywający moment uderzenia pieszego, co pozwala na lepszą ochronę. Model wykazał, że system działa przy różnych prędkościach. W obszarach mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę dziecka zapewniona ochrona była dobra. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej dostarczona ochrona była dobra, lub marginalna w obszarze wzdłuż dolnej krawędzi przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia modelu i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu obejmuje tylko miejsca przednie. Ogranicznik prędkości spełnia wymagania Euro NCAP.