W czasie zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Pomiary obciążenia manekina wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Dodatkowe wyniki testów dostarczone przez Hyundai wykazały, że pasażerowie o różnych rozmiarach oraz siedzący w różnych pozycjach są tak samo chronieni. W czasie zderzenia bocznego, pomiary obciążenia były dobre. Jednak, w przypadku bardziej poważnego zderzenia ze słupem poduszka kurtynowa nie rozwinęła się do końca. Jako że ta poduszka ma chronić pasażerów w różnych zderzeniach bocznych, obniżono ocenę za test zderzenia ze słupem oraz test zderzenia bocznego. Ochrona klatki piersiowej była marginalna w trakcie zderzenia ze słupem. Zagłówek i fotel zapewniły jednak dobre zabezpieczenie przeciwko obrażeniom szyjnego odcinka kręgosłupa podczas zderzenia tyłem.
Przednie przesunięcie głowy manekina 3-latka, siedzącego w foteliku przodem, nie było nadmierne. W czasie zderzenia bocznego oba manekiny były prawidłowo osłaniane przez boki fotelików. Poduszka powietrzna pasażera może być dezaktywowana by umożliwić montaż fotelika tyłem, a informacja o statusie poduszki jest jasna. Trwała etykieta ostrzega przed niebezpieczeństwem montażu fotelika bez uprzedniego unieruchomienia poduszki.
Zderzak zapewnia przeważnie dobrą ochronę nóg pieszego. Jednak przednia krawędź maski nie uzyskała punktów i spisała się bardzo słabo. Zabezpieczenie oferowane przez maskę było dobre w krytycznych dla dziecka obszarach, ale marginalne na środku. Większość pól maski, w które mógłby uderzyć dorosły pieszy była oceniona bardzo słabo.
ESC jest standardowym wyposażeniem wszystkich wariantów, podobnie jak system przypominania o zapięciu przednich pasów bezpieczeństwa.