Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego. Sztywne elementy deski rozdzielczej stanowią potencjalne zagrożenie dla bezpieczeństwa kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Komplet punktów za test zderzenia bocznego, równie dobra ochrona klatki piersiowej w takcie zderzenia ze słupem. Marginalna ochrona szyjnego odcinka kręgosłupa.
Na podstawie pomiarów obciążenia i20 uzyskało maksymalną liczbę punktów za ochronę 1,5-rocznego dziecka. Przednie przesunięcie głowy 3-latka w trakcie zderzenia czołowego w normie. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna. Również obecność mocowań ISOFIX niewystarczająco oznaczona.
Większość pól zderzaka zapewnia dobrą ochronę, podobnie krawędź przednia. Również krytyczne dla głowy dziecka obszary maski oferują wystarczającą amortyzację, słabej jeśli chodzi o dorosłego.
Niektóre wersje i20 zapewniają ESC w wersji standardowej, niektóre tylko jako opcja. Większość sprzedawanych aut wyposażonych jest w ESC w standardzie. System przypominający o zapięciu pasów przy wszystkich fotelach w aucie.