Kabina pasażerska pozostała stabilna podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. Zarówno w teście wpływu bariery bocznej, jak i teście słupa bocznego, czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę wszystkich kluczowych regionów ciała. Jednakże, podczas obu testów, tylna poduszka powietrzna zasłonowa nie została rozlokowana według planu. Zostało to uznane za karalne. Trwają badania mające na celu sprawdzenie przyczyn mimowolnego rozmieszczenia poduszki powietrznej. Testy pokazały, że przedniego siedzenia stanowią dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała marginesowy poziom zabezpieczenia przed urazami kręgosłupa szyjnego. Model nie ma niezależnego awaryjnego układu hamulcowego.
W testach dynamicznych zderzenia czołowego, model wykazał marginesową ochronę głowy dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego. Ochrona pozostałych regionów ciała była dobra. Manekiny prezentujące dzieci były odpowiednio usadzone, tyłem do kierunku jazdy, zapewniając tym najlepszą formę ochrony w testach zderzenia czołowego. W teście bariery bocznej, oba manekiny były odpowiednio chronione przez strukturę fotelika dla dziecka. Ograniczone zostało ryzyko niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona, co pozwala na prawidłowe i bezpieczne ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co model został nagrodzony. W pojeździe może zostać zainstalowana zdecydowana większość fotelików dla dzieci dostępna na rynku.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobra ochronę nóg i miednicy pieszego. Powierzchnia maski oferowała ochronę, która była w przeważającej mierze odpowiednia. Słaby poziom ochrony odnotowany został w obszarach sztywnych filarów przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości spełnia wymogi EuroNCAP. Oczekuje się, że będzie pasował do większości sprzedawanych samochodów.