Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Auta najmniejsze |
Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
Masa | 980 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia. Ochrona klatki piersiowej kierowcy została oceniona na "słabą" z powodu dużego nacisku. Twarde elementy deski rozdzielczej mogą powodować obrażenia kolan i ud przedniego pasażera.
Poduszka powietrzna chroniąca głowę nie jest dostępna w i10, więc nie przeprowadzono zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 10 pkt (63%) |
Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
Potrącenie pieszego | 37 pkt (132%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 21 pkt (49%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 77 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak uzyskał komplet punktów za ochronę nóg pieszego. Słabszy wynik przedniej krawędzi. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Bazując na wynikach pomiarów obciążenia w trakcie testów dynamicznych, i10 uzyskał maksymalną liczbę punktów za ochronę 3-latka. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona, by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna. Brak również jasnych ostrzeżeń o niebezpieczeństwa montowania fotelika w ten sposób, bez uprzedniego wyłączenia poduszki. Obecność mocowań ISOFIX i górnych na tylnych siedzeniach niewystarczająco oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |