Kabina pasażerska pozostała stabilna podczas testów wpływu frontalnego. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera zajmującego miejsce z przodu. Zauważono, że elementy deski rozdzielczej mogą stanowić ryzyko urazu uszkodzenia ciała innym pasażerom, zajmującym inne miejsca. W testach udarności bocznej, ochrona klatki piersiowej była należyta, innych obszarów ciała dobra. Cięższe testy słupa bocznego nie zostały wykonane, ze względu na brak wyposażenia modelu w poduszki powietrzne. Geometryczna ocena frontowych i tylnych siedzień ujawniła kiepską ochronę odcinka szyjnego kręgosłupa, podczas uderzenia w tył pojazdu.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach dynamicznych. Oba manekina zostały prawidłowo zabezpieczone, co zminimalizowało ryzyko uszkodzenia ciała w kontakcie z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera nie może zostać odłączono, co uniemożliwia ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Etykieta umieszczona w pojeździe wyraźnie informuje o niebezpieczeństwie.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego. Jednak w większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka lub głowę osoby dorosłej, maska zapewniała w przeważającej mierze kiepską ochronę. Ochrona zapewniona przez frontową krawędź maski była nieodpowiednia z powodu kształtu i wysokości pojazdu.
Model wyposażony jest w elektroniczną kontrolę stabilności – jest to standardowy element wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów jest niedostępny nawet dla fotela kierowcy. Ogranicznik prędkości jest niedostępny.