Szukaj
Honda
Honda
4,3 (9 107 ocen)
Wybierz inną markę
Polecamy
Honda w pigułce

Honda Logo 1999

Podstawą dobrych wyników Logo jest stabilna konstrukcja, która chroni przed poważniejszymi zniszczeniami. Niestety cień na tę ocenę rzuca wysokie ryzyko obrażeń kolan, poważne uszkodzenie podłogi oraz przesunięcie pedałów sterowniczych. Dodatkowy minus to niski poziom bezpieczeństwa ze strony fotelików. Zewnętrzne zamknięcia tylnych pasów poprawiają nieco ogólny obraz testów, ale tylko 2-pktowy centralny tylny pas może być źródłem obrażeń i nie zapewnia dostatecznej ochrony.
Ogólne dane auta
Klasa Auta najmniejsze
Nadwozie 3-drzwiowy hatchback
Masa 913 kg
Uśrednione wyniki testu
Bezpieczeństwo dorosłego
Potrącenie pieszego
Bezpieczeństwo dziecka -

Ochrona przy uderzeniach

Przesunięcie kierownicy mieści się w normach, a ochrona głowy i szyi jest dobra. Niestety system bezpieczeństwa dopuszcza duży nacisk na klatkę piersiową. Jednak to dolna partia ciała jest najbardziej zagrożona. Prawe udo kierowcy obciążone jest bardzo poważnie, grozi to również obrażeniami miednicy. Ochrona nóg i stóp bardzo słaba.

Ochrona kierowcy

zderzenie czołowe
dobra
wystarczająca
marginalna
słaba
bardzo słaba

Ochrona pasażera

zderzenie czołowe
dobra
wystarczająca
marginalna
słaba
bardzo słaba

Nadzwyczajnie, głowa miała kontakt z ramą drzwi, co może być związane z dużą siłą oraz przemieszczeniem miednicy. Wewnętrzna część drzwi posiada piankową wyściółkę, jednak brzuch również jest narażony z powodu poręczy.

Ochrona kierowcy

zderzenie boczne
dobra
wystarczająca
marginalna
słaba
bardzo słaba
Szczegóły testu
Zderzenie czołowe 6 pkt (38%)
Zderzenie boczne 11 pkt (69%)
Pasy bezpieczeństwa 0 pkt (0%)
Zderzenie ze słupem 0 pkt (0%)
Potrącenie pieszego 14 pkt (50%)
Uśredniony wynik zderzeniowy 28 %
Wyposażenie samochodu
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa
Przednia poduszka powietrzna kierowcy
Przednia poduszka powietrzna pasażera
Boczne poduszki powietrzne na ciało
Boczne poduszki powietrzne na głowę
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy
ISOfix przednie
ISOfix tylne
Ochrona pieszego

Prawie wszystkie punkty pochodzą z dwóch obszarów maski. Przód auta jest bardzo sztywny i "nieprzyjazny".

Zabezpieczenie dziecka

Tylne pasy mogą być tak dostosowane by móc zamontować bezpiecznie foteliki. Dobra czterojęzyczna etykieta wyjaśnia jak to uczynić. Po testach, fotelik 3-latka wypiął się z mocowań. Niestety foteliki nie zapewniły ochrony głów, miały one w obu przypadkach kontakt z kolanami. Sztywne boki również nie sprawdziły się zarówno w przypadku zderzenia czołowego jak i bocznego. Bardzo słabe wyniki w większości aspektów.

1,5 - letniego Roemer King przodem do kierunku jazdy
3,0 - letniego Roemer Kingprzodem do kierunku jazdy

Zdjęcia

Honda Logo