Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego. Podłoga po stronie kierowcy została zdeformowana, ale nie spowodowało to złamania czy utraty stabilności. Mimo wszystko przesunięcie pedałów sterowniczych było duże, a sprzęgło może powodować obrażenia. Sztywne struktury deski rozdzielczej stanowią z kolei zagrożenie dla bezpieczeństwa kolan oraz ud kierowcy i pasażera. Podczas zderzenia ze słupem bardzo słaba ochrona klatki piersiowej - obciążenie przekracza bezpieczny limit. Jednak w przypadku innych części ciała wyniki były dobre, również w trakcie testu zderzenia bocznego. Marginalna ochrona szyjnego odcinka kręgosłupa.
Podczas zderzenia czołowego, przednie przesunięcie głowy 3-latka nie było nadmierne, w przypadku obu przedziałów wiekowych foteliki dobrze chronią głowę. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg przechodnia. Krytyczne dla głowy dorosłego obszary maski również wypadły dobrze, słabiej jeśli chodzi o dziecko.
Honda zwiększa dostępność systemu ESC. Obecnie ESC jest montowany jako wyposażenie dodatkowe w większość krajów, chociaż w przeważającej mierze wymaga się by był dostępny jako standard. Do stycznia 2010 wyposażenie standardowe ma zostać zwiększone o ESC w całej Europie. System przypominający o zapięciu pasów dostępny w wersji standardowej przy wszystkich fotelach.