Przedział dla podróżnych pozostał stabilny podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości , ochrona kierowcy była dobra dla wszystkich obszarów ciała. Wyjątek stanowił obszar klatki piersiowej, ochrona tego obszaru była należyta. Ochrona klatki piersiowej oraz szyji pasażera zajmującego miejsce z tyłu była odpowiednia, innych obszarów ciała - dobra. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochroną wszystkich krytycznych części ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego, ochrona wszystkich regionów ciała była dobra. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała dobre zabezpieczenie. Niezależny awaryjny układ hamulcowy jest standardowym elementem wyposażenia.
Wyniki testu zderzenia czołowego pokazały dobrą ochronę zarówno dziecka 18-miesięcznego jak i 3-letniego. Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować większość dostępnych na rynku modeli fotelików dla dzieci. Wyjątek stanowi grupa I, modele tej grupy nie były stabilne po zamontowaniu na tylnym środkowym miejscu. ?
Zderzak modelu zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego. Ochrona regionów miednicy była bardziej mieszana, w niektórych obszarach dobra lub słaba. Maska w przeważającej mierze zapewniła dobrą ochronę głowy pieszego, ze słaby wynikiem w obszarach sztywnych filarów przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia, tak jak system przypominający o zapięciu pasów, który obejmuje wszystkie miejsca. System ostrzegawczy odjazdu i system wspomagania prędkości są opcjami. Oczekuje się, że jeśli będą rozpowszechnione i dopasowane zostaną zakwalifikowane do oceny. Niezależny awaryjny układ hamulcowy, który działa przy różnych prędkościach obecnie nie jest nie dostępny.