Przedział dla podróżnych pozostał stabilny podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości ochrona wszystkich obszarów ciała kierowcy była dobra. Wyjątkiem był obszar klatki piersiowej, której ochrona została oceniona jako należyta. Ochrona klatki piersiowej i szyi pasażera zajmującego miejsce z tyłu była odpowiednia, ochrona głowy oceniona została jako dobra. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochroną wszystkich krytycznych części ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego model również zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochroną wszystkich krytycznych części ciała. Miejsca i zagłówki zapewniły marginesowe zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała dobre zabezpieczenie. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest dostępny dla modelu.
Wyniki testu zderzenia czołowego pokazały dobrą ochronę dziecka 3-letniego. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego. Fotelika dla dziecka został zamontowany prawidłowo, eliminując niebezpieczeństwo urazów w kontaktach z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować większość dostępnych na rynku modeli fotelików dla dzieci. Wyjątek stanowią modele z grupy I, których instalacja na środkowym miejscu z tyły nie była stabilna.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach. Ochrona zapewniona miednicy w większości była dobra, miejscami słaba. Maska w przewarzającej mierze zapewniła dobrą ochronę głowy pieszego, wyjątek stanowił obszar sztywnych filarów przedniej szyby, gdzie odnotowano głównie słabą ochronę.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem, obejmuje wszystkie miejsca. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego obecnie jest niedostępny. Ogranicznik prędkości oraz system ostrzegający o odjeździe pojazdu są dostępne jako opcja, ale nie zostały przetestowane.