Szukaj
Honda
Honda
4,3 (9 107 ocen)
Wybierz inną markę
Polecamy
Honda w pigułce

Honda CR-V 2002 2002

CR-V prezentuje stabilną przestrzeń dla bezpieczeństwa pasażerów. Poduszki powietrzne pracują bardzo dobrze, ale podczas zderzenia czołowego klatka piersiowa i głowa kierowcy nie są w pełni chronione. Na bardzo dobry wynik testu zderzenia bocznego, rzuca cień częściowe otwarcie się tylnych drzwi. Foteliki montowane przy użyciu mocowań ISOFIX spisują się dobrze, ale młodsze dziecko było by bezpieczniejsze w foteliku tyłem do kierunku jazdy. Ochrona pieszego wypadła najlepiej spośród testów.
Ogólne dane auta
Klasa Małe auta terenowe
Nadwozie 5-drzwiowy terenowy
Masa 1497 kg
Uśrednione wyniki testu
Bezpieczeństwo dorosłego
Potrącenie pieszego
Bezpieczeństwo dziecka -

Ochrona przy uderzeniach

Przednia ochrona daje dobre efekty, ale niektóre punkty przedniego panelu mogą spowodować obrażenia nóg. Podobnie jeśli chodzi o nacisk na kolana. Pozytywnie na ocenę wpływa 3-pktowy centralny tylny pas.

Ochrona kierowcy

zderzenie czołowe
dobra
wystarczająca
marginalna
słaba
bardzo słaba

Ochrona pasażera

zderzenie czołowe
dobra
wystarczająca
marginalna
słaba
bardzo słaba

Boczna poduszka i struktura pojazdu zapewniają kierowcy bezpieczeństwo. Jednak zamek tylnych drzwi przesunął się w trakcie testów do pozycji grożącej ich otwarciem. Honda obiecała zbadać problem.

Ochrona kierowcy

zderzenie boczne
dobra
wystarczająca
marginalna
słaba
bardzo słaba
Szczegóły testu
Zderzenie czołowe 11 pkt (69%)
Zderzenie boczne 15 pkt (94%)
Pasy bezpieczeństwa 0 pkt (0%)
Zderzenie ze słupem 0 pkt (0%)
Potrącenie pieszego 19 pkt (68%)
Uśredniony wynik zderzeniowy 41 %
Wyposażenie samochodu
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa
Przednia poduszka powietrzna kierowcy
Przednia poduszka powietrzna pasażera
Boczne poduszki powietrzne na ciało
Boczne poduszki powietrzne na głowę
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy
ISOfix przednie
ISOfix tylne
Ochrona pieszego

CR-V posiada stosowne struktury przedniej części i odpowiednio zaprojektowaną maskę dla ochrony pieszego. W pełni zasługuje na 3 gwiazdki.

Zabezpieczenie dziecka

Zanotowano obecność nietrwałych etykiet na przednim panelu i przedniej szybie, ale żadna nie ostrzegała przed niebezpieczeństwem montowania fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Dodatkowo poduszka pasażera nie może być wyłączona. Fotelik tyłem zmniejszyłby stanowczo zbyt duże obciążenie szyi 1,5-rocznego pasażera. System mocowań ISOFIX zapewnia bezpieczeństwo, ale oznaczenia mogły by być jaśniejsze.

1,5 - letniego Britax Roemer Duo przodem do kierunku jazdy
3,0 - letniego Britax Roemer Duoprzodem do kierunku jazdy

Zdjęcia

Honda CR-V 2002