Kabina pasażerska pozostała stabilna podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera zajmującego miejsce z przodu. Model wykazał, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony osobą o różnych wymiarach zajmujących inne miejsca. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną ilość punktów za dobrą ochronę wszystkich obszarów ciała. W cięższym teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej i brzucha była odpowiednia, głowy i miednicy była dobra. Przednie fotele i zagłówki pod zapewniły dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w badaniach dynamicznych. Zminimalizowane prawdopodobieństwo niebezpiecznego kontaktu głowy z częściami wnętrza samochodu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Jednak instrukcje zmiany statusu poduszki powietrznej nie były przymocowane na stałe, za co system nie został nagrodzony. Zagrożenia wynikające z nieodpowiedniego ustawienia fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej zostały wyraźnie wskazane w pojeździe. W przypadku instalowania fotelików dla dzieci należy zachować ostrożność i upewnić się, że są prawidłowo zainstalowane. Pojazd stracił punkty, ponieważ instalacja nie była prosta i pojawiły się pewne ograniczenia.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszych. Ochrona w obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę pieszego była dobra lub wystarczająca.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem w modelu CR-V i spełniał wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem dla siedzeń przednich i tylnych. Ogranicznik prędkości jest również elementem wyposażenia standardowego.