Szukaj
Honda
Honda
4,3 (9 107 ocen)
Wybierz inną markę
Polecamy
Honda w pigułce

Test euroncap Honda CR-V 2.2 diesel SE, RHD

Honda CR-V 2.2 diesel SE, RHD
2013
Dane testowanego auta
Wersja nadwozia:
5-drzwiowy coupe
Klasa auta:
Małe auta terenowe
Masa auta:
1653 kg
Wynik testu
93%
Ochrona dorosłego
74%
Ochrona dziecka
68%
Zabezpieczenie przechodnia
66%
Asystent bezpieczeństwa
Szczegóły testu

Ochrona dorosłego

33 pkt | 93 %

Kabina pasażerska pozostała stabilna podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera zajmującego miejsce z przodu. Model wykazał, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony osobą o różnych wymiarach zajmujących inne miejsca. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną ilość punktów za dobrą ochronę wszystkich obszarów ciała. W cięższym teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej i brzucha była odpowiednia, głowy i miednicy była dobra. Przednie fotele i zagłówki pod zapewniły dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu.

Uderzenie przodem
14,9pkt
Kierowca
Kierowca
Pasażer
Pasażer
Uderzenie z boku przez auto
8,0pkt
Zderzenie ze słupem
7,2pkt
Uderzenie z boku przez auto
Uderzenie z boku przez auto
Zderzenie ze słupem
Zderzenie ze słupem
Uderzenie z tyłu
3,4pkt
Uderzenie z tyłu - przód
Uderzenie z tyłu - przód
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna
Słaba
Bardzo słaba

Ochrona dziecka

37 pkt | 74 %

Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w badaniach dynamicznych. Zminimalizowane prawdopodobieństwo niebezpiecznego kontaktu głowy z częściami wnętrza samochodu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Jednak instrukcje zmiany statusu poduszki powietrznej nie były przymocowane na stałe, za co system nie został nagrodzony. Zagrożenia wynikające z nieodpowiedniego ustawienia fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej zostały wyraźnie wskazane w pojeździe. W przypadku instalowania fotelików dla dzieci należy zachować ostrożność i upewnić się, że są prawidłowo zainstalowane. Pojazd stracił punkty, ponieważ instalacja nie była prosta i pojawiły się pewne ograniczenia.

Bazowa ocena auta
4,0pkt
Wydajność
23,8pkt
Instrukcja
12,0pkt
Montaż
8,8pkt
Dziecko 18 miesięcy
Siedzonko:
Römer Baby safe plus
Ustawienie:
do tyłu
Dziecko 18 miesięcy
Dziecko 18 miesięcy
Wydajność
23,8pkt
Instrukcja
11,8pkt
Montaż
8,8pkt
Dziecko 36 miesięcy
Siedzonko:
Römer Duo Plus
Ustawienie:
do przodu
Dziecko 36 miesięcy
Dziecko 36 miesięcy

Niechronieni użytkownicy drogi

25 pkt | 68 %

Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszych. Ochrona w obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę pieszego była dobra lub wystarczająca.

Głowa
15,8 pkt
Miednica
2,9 pkt
Nogi
6,0 pkt
Bezpieczeństwo przechodnia
Bezpieczeństwo przechodnia
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna

Asystent bezpieczeństwa

6 pkt | 66 %

Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem w modelu CR-V i spełniał wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem dla siedzeń przednich i tylnych. Ogranicznik prędkości jest również elementem wyposażenia standardowego.

Ogranicznik prędkości
0,0 pkt
System stabilizacji pojazdu
3,0 pkt
Przypominacz o pasach
3,0 pkt
Wyposażenie bezpieczeństwa
  • Napinacz przednich pasów
  • Ogranicznik obciążenia przednich pasów
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Boczna poduszka powietrzna na ciało
  • Boczna poduszka powietrzna na głowę
  • Elektroniczna kontrola trakcji
  • Przypominacz o pasach - kierowca
  • Przypominacz o pasach - pasażer
  • Przypominacz o pasach - tylne siedzenia