Podczas zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Wyniki testu wykazały dobrą ochronę kolan i ud, zauważono niebezpieczeństwo wynikające z ustawienia kierownicy. Samochód zdobył maksymalną liczbę punktów w teście bariery bocznej. W poważniejszym teście słupa bocznego zabezpieczenia przed urazami głowy, brzucha i miednicy były dobre, dla klatki piersiowej odpowiednie. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego, spowodowanymi uderzeniami w tył pojazdu.
Podczas zderzenia czołowego zagrożenie dziecka 3-letniego nie było nadmierne. Wyniki testu bariery bocznej, ochrona zarówno dziecka 18-miesięcznego jak i 3-letniego była dobra. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. System informujący o statusie poduszki powietrznej został nagrodzony. Etykiety umieszczone na stałe dają jasną informacje kierowcy, o aktualnym statusie poduszki powietrznej.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. Frontowa krawędź maski zdobyła maksymalną liczbę punktów za ochronę wszystkich obszarów ciała. Maska w obszarach mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę dziecka zapewniała zróżnicowaną ochronę.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem i spełnia wymogi NCAP. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem dla wszystkich miejsc.