Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia. Pomiary obciążenia kolan oraz ud kierowcy i pasażera wskazują na dobrą ochronę tych obszarów. Honda wykazała, że auto chroni pasażerów o różnych rozmiarach i w różnych pozycjach. Klatka piersiowa pasażera była bardziej obciążona niż klatka piersiowa kierowcy, co obniżyło nieco notę. Podczas zderzenia bocznego - słaba ochrona klatki piersiowej. Zabezpieczenie odcinka szyjnego kręgosłupa również na niskim poziomie.
Maksimum punktów za ochronę 3-latka na podstawie pomiarów obciążenia manekina w trakcie testów. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna. Etykiety ostrzegają przed umieszczaniem fotelika w w/w sposób bez dezaktywacji poduszki, ale nie są one dostępne we wszystkich europejskich językach. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach nie została wystarczająco oznaczona.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg przechodnia. Jednak dodatkowe testy wykazały, że pewne obszary poza centralnym cechują się słabą amortyzacją. Większość z krytycznych dla głowy dziecka pól maski również uzyskało komplet punktów. Tylko krawędź przednią oceniono 'słabo'.
ESC jest standardowym wyposażeniem we wszystkich modelach. Accord posiada system przypominający o zapięciu pasów przy wszystkich fotelach.