Kabina pasażerska podczas zderzenia czołowego pozostała stabilna. Czytania wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Uważa się, że struktura deski rozdzielczej zagraża pasażerom zajmującym inne miejsca. W trakcie zderzenia czołowego zanotowano znaczące odkształcenie obszarów na nogi. Fakt ten wskazał na marginalną ochronę stóp i kostek kierowcy. W teście bariery bocznej, samochód zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. Podczas testu słupa bocznego, czujniki na manekinach wykazały niedostateczną ochronę klatki piersiowej kierowcy. Miejsca i zagłówki zapewniały dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia a tył pojazdu.
Na podstawie sztucznych wczytań badania dynamicznego, model zdobył maksymalną iloćś punktów za ochronę dziecka 3-letniego. W testach wpływów bocznych ochrona dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego oceniona została jako odpowiednia. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Informacja o aktualnym statusie poduszki, dostarczana kierowcy nie jest wystarczająco. Etykiety informujące o niebezpiecznym ustawianiu fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej są tłumaczone na języki krajów, w których model jest w sprzedaży.
Zderzak zapewnił marginalną ochronę nóg pieszego. Frontowa krawędź maski nie zdobyła żadnych punktów, zapewniając słabą ochronę w większości testowanych obszarów. W większości obszarów mających szanse zostać uderzonymi przez głowę dziecka, maska zapewniała dobra ochronę. Natomiast w obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej ochrona była słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem, spełniającym wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca siedzące. Ogranicznik prędkości jest elementem wyposażenia standardowego, jednak nie spełnia wymogów Euro NCAP.