Kabina pasażerska pozostała stabilna podczas testów zderzenia czołowego. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy oraz pasażera. Zauważono, że części struktury z deski rozdzielczej mogą stanowić ryzyko uszkodzeń ciała w kontakcie z pasażerami zajmującymi inne miejsca. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała w teście bariery bocznej. W poważniejszym teście słupa bocznego, ochrona klatki piersiowej i brzucha została oceniona jako należyta, ochrona głowy i miednicy była dobra. Ochrona zapewniona przez miejsca i zagłówki została oceniona na podstawie analizy geometrii frontowych i tylnych miejsc siedzących. Analiza wykazała, że poziom zabezpieczenia przed urazami kręgosłupa szyjnego, podczas uderzenia w tył pojazdu jest marginalna.
Na podstawie odczytów z czujników umieszczonych na manekinach, model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego, w testach udarności bocznej i wpływu frontalnego. Model wykazał dobre zabezpieczenia i minimalizację ryzyka uszkodzenia ciała na skutek kontaktu z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. System dostarczający kierowcy informację o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera został nagrodzony. Etykieta wewnątrz pojazdu jasno informuje o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika dla dziecka względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
Zderzak zapewniał zróżnicowaną ochronę nóg pieszego, w wielu obszarach ochrona była kiepska lub marginalna. W obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka lub osoby dorosłej, ochrona była głównie słaba lub marginalna, w niewielu obszarach dobra. Ochrona oferowana przez frontową krawędź maski była nieodpowiednia z powodu kształtu i wysokości pojazdu.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje miejsce kierowcy i jest również zawarte w wyposażeniu standardowym. Ogranicznik prędkości nie jest zainstalowany we wszystkich wariantach, stanowił element wyposażenia standardowego w większości sprzedanych modeli i spełniał wymogi Euro NCAP.