Podczas zderzenia czołowego przedział dla podróżnych pozostał stabilny. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy i pasażera. Model pokazał, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich obszarów ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego, czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę wszystkich regionów ciała za wyjątkiem klatki piersiowej. Miejsca i zagłówki zapewniły marginalną ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego, w przypadku uderzenia w tył pojazdu.
Na podstawie sztucznych wczytywań badania dynamicznego, model zdobył maksymalną ilość punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego. Podczas testu zderzenia czołowego manekin prezentujący dziecko 3-letnie, został prawidłowo posadzony ? czujniki wykazały dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. Odnotowano zminimalizowane ryzyko uszkodzenia ciała w wyniku kontaktu z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażerska może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej ? system został nagrodzony.W pojeździe znajduje się jasna informacja mówiąca o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawienia fotelik względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera. W pojeździe może być bezpiecznie zamontowana większość z dostępnych na rynku modeli fotelików dla dzieci.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach. Jednak ochrona oferowana przez frontową krawędź maski była zróżnicowana Powierzchnia maski w przeważającej mierze zapewniała dobrą ochronę głowy pieszego. Jednak wzdłuż spodniej krawędzi przedniej szyby oraz filarach przedniej szyby ochrona była słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca, również jest standardowym elementem wyposażenia. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja. Model nie jest wyposażony w system wspomagający jazdę w trybie miejskim oraz niezależny układ hamowania awaryjnego.