Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Vany |
Nadwozie | minivan |
Masa | 1743 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Poduszka powietrzna na kolana chroni je, ale również uda przed twardymi elementami deski rozdzielczej. Kierownica w trakcie zderzenia przesuwa się w przód dla większej ochrony kierowcy. Tylko ochrona klatki piersiowej nie otrzymała maksymalnej liczby punktów.
Auto uzyskało maksimum punktów w testach zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 16 pkt (100%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 13 pkt (46%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 81 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Ochrona nóg pieszego ze strony zderzaka została oceniona jako wystarczająca. Jednak przednia krawędź nie uzyskała już żadnego punktu. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Przycisk dezaktywujący przednią poduszkę powietrzną pasażera jest dostępny w wyposażeniu dodatkowym. Euro NCAP nie oceniało więc funkcjonalności przycisku ani widoczności statusu. Bez przycisku nie należy używać fotelika na przednim siedzeniu. Obecność mocowań ISOFIX nie została dostatecznie oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |