Przedział dla podróżnych pozostał stabilny podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości , ochrona kierowcy była dobra dla wszystkich obszarów ciała. Ochrona klatki piersiowej oraz szyi kierowcy była dobra, pasażera zajmującego miejsce z tyłu była odpowiednia. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochroną wszystkich krytycznych części ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego, ochrona wszystkich regionów ciała była dobra. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń, w tym opcjonalnym trzecim rzędzie, wskazała słabe zabezpieczenie. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest dostępny jako opcja. Jako że nie jest standardem, jego funkcjonalność nie została oceniona.
Wyniki testu zderzenia czołowego pokazały dobrą ochronę 3-letniego. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego. Fotelika dla dziecka został zamontowany prawidłowo, eliminując niebezpieczeństwo urazów w kontaktach z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować większość dostępnych na rynku modeli fotelików dla dzieci. Dotyczy to również opcjonalnego rzędy trzeciego.
Model wyposażony jest w aktywną maskę. Czujniki umieszczone w zderzaku wykrywają gdy pieszy został uderzony i system uruchamia podnoszenie maski, stwarzając więcej odstępu pomiędzy powierzchnią maski, a twardą strukturą w komorze silnikowej. Testy wykazały, że system działa poprawnie dla szerokiego wachlarza prędkości oraz postór pieszych. Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego, ochrona miednicy była marginesowa, miejscami dobra. System niezależnego awaryjnego układu hamulcowego rozpoznaje pieszych jak również inne samochody. Euro NCAP rozpocznie ocenę tej funkcjonalności w 2016 więc system obecnie nie został nagrodzony.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia, razem z systemem przypominającym o zapięciu pasów, który obejmuje przednie i tylne miejsca. System wspomagający jazdę w pasie ruchu jest dostępny jako opcja. System ten łączy się z systemem ostrzegawczym kierowcy o zmianie pasa, kiedy samochód porusza się po krawędzi pasa ruchu zostaje automatycznie delikatnie skierowany na pas. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja. Korzysta on z aparatu wykrywającego lokalne ograniczenia i komunikuje o tym kierowcę, który może samodzielnie podjąć działanie lub zdać się na funkcję automatyczną. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest dostępny jako opcja. Jako że nie jest standardem, jego funkcjonalność nie została oceniona.