Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Małe auta terenowe |
Nadwozie | 5-drzwiowy pickup |
Masa | 1613 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kabina pasażerska wydaje się być stabilna podczas zderzenia. Jednak ciśnienie w poduszce powietrznej jest zbyt niskie by uchronić głowę przed kontaktem z kierownicą. Kolana i uda przedniego pasażera są dobrze chronione. Ford udowadnia, że zapewni bezpieczeństwo różnym pasażerom w różnych pozycjach.
Kuga uzyskał maksymalną liczbę punktów w tym rodzaju testów.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 20 pkt (71%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 38 pkt (88%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 84 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak uzyskał maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. Jednak przednia krawędź spisuje się dużo gorzej. Podobnie w przypadku amortyzacji głowy jaką oferuje maska. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Bazując na oddziaływaniu sił na manekiny dzieci w testach dynamicznych, Kuga otrzymał maksimum punktów dla ochrony 1,5-rocznego pasażera. Na zamówienie, dostępny jest przycisk dezaktywujący przednią poduszkę powietrzną pasażera. Jednak informacja o jej statusie nie jest wystarczająco jasna. Brak etykiety ostrzegającej przed używaniem fotelika tyłem do kierunku jazdy bez jej wyłączenia. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach niedostatecznie oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Roemer Baby-safe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Roemer Duotyłem do kierunku jazdy |