W testach zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony innym pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej model został nagrodzony maksymalną liczbą punktów, za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W cięższym teście słupa bocznego, ochrona klatki piersiowej była wystarczająca, pozostałych regionów dobra. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego spowodowanymi szarpnięciem pojazdu, podczas uderzenia w tył pojazdu.
Na podstawie odczytów z czujników umieszczonych na manekinach, model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego. W testach wpływu frontalnego czujniki wykazały odpowiedni poziom ochrony, nie narażając dziecka na kontakt z elementami wnętrza pojazdu. W testach wpływu bocznego ochrona dzieci była dobra. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na umieszczenie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. System ten nie podlegał ocenie, ponieważ nie jest standardowym wyposażeniem samochodu. Informacja o niebezpieczeństwie wynikających z nieodpowiedniego umieszczenia fotelika tyłem do kierunku jazdy, w sytuacji gdy poduszka powietrzna pasażera jest aktywna, zawarta jest na etykiecie wewnątrz pojazdu.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka zapewniona ochrona oceniona została jako dobra. Jednak w większości obszarów mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej zapewniona ochrona została oceniona jako marginalna.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości został nagrodzony.