Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Auta najmniejsze |
Nadwozie | 3-drzwiowy hatchback |
Masa | 865 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie uderzenia. Twarde elementy deski rozdzielczej stanowią potencjalne ryzyko obrażeń kolan i ud kierowcy. Dobra ochrona w przypadku pasażera.
Ka był testowany bez bocznych poduszek, chroniących tułów i głowę, które są dostępne jako wyposażenie dodatkowe. Pomiary obciążeniowe wykazują nierealistycznie duży nacisk na klatkę piersiową, który w przypadku człowieka byłby wiele niższy. Mimo wszystko ochronę oceniono na marginalną w tym aspekcie.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
Zderzenie boczne | 14 pkt (88%) |
Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
Potrącenie pieszego | 11 pkt (39%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 29 pkt (67%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 62 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Tylko zderzak wykazał dobrą ochronę - maksimum punktów za amortyzację nóg pieszego. Przednia krawędź i maska zostały ocenione bardzo słabo. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Podczas zderzenia czołowego, 1,5-roczne "dziecko" doznało dużego nacisku na klakę piersiową, a w czasie bocznego - głowa starszego była zagrożona. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach nie została wystarczająco oznaczona. Etykiety, ostrzegające o niebezpieczeństwie umieszczania fotelika tyłem do aktywnej poduszki powietrznej na przednim siedzeniu, są trwałe i dostępne w każdym europejskim języku. |
|
1,5 - letniego | brak danych |
3,0 - letniego | brak danych |