Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Vany |
Nadwozie | 5-drzwiowy minivan |
Masa | 1803 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Poduszka powietrzna na kolana chroni je oraz uda przed obrażeniami ze strony twardych elementów deski rozdzielczej. Kierownica przesuwa się do przodu w trakcie zderzenia dla lepszej ochrony kierowcy.
Auto uzyskało maksymalną liczbę punktów za wyniki testów zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 15 pkt (54%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 37 pkt (86%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 80 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Przycisk dezaktywujący przednią poduszkę pasażera jest dostępny w wyposażeniu dodatkowym. Euro NCAP nie oceniało więc jego funkcjonalności ani widoczności statusu poduszki. Bez przycisku nie wolno montować fotelika na przednim siedzeniu tyłem do kierunku jazdy. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach oznaczona niedostatecznie. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |