Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Auta najmniejsze |
Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
Masa | 1063 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia, a przedni panel został wgnieciony tylko o 4 mm. Na podstawie pomiarów obciążenia, ochrona kolan i ud kierowcy oraz pasażera została oceniona na bardzo dobrą, zanotowano obecność poduszki powietrznej chroniącej kolana kierowcy. Ford zapewnia taki sam poziom bezpieczeństwa pasażerom różnych rozmiarów i w różnych pozycjach.
Etykieta ostrzegająca o niebezpieczeństwie umieszczania fotelika tyłem na przednim siedzeniu jest niejasna i łatwa do usunięcia. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach również niewystarczająco oznaczona.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 20 pkt (71%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 38 pkt (88%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 86 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. Wystarczająca amortyzacja krytycznych dla głowy dziecka obszarów. Jednak słabej w przypadku dorosłego. |
|
1,5 - letniego | Britax Roemer Baby-safe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax Roemer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |