Model konstrukcyjnie nie został zmieniony co wpłynęło na wyniki testów prób udarności. Podczas zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Kolana kierowcy zostały ochronione przez poduszkę powietrzną. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pozostałym pasażerom innych rozmiarów, zajmujących inne miejsca. W teście bariery bocznej, ochrona wszystkich regionów ciała została oceniona jako dobra, za wyjątkiem klatki piersiowej, której ochrona była należyta. W teście słupa bocznego czujniki wykazały marginalną ochronę żeber. Miejsca i zagłówki zapewniają dobrą ochronę przed urazami odcinka szyjnego kręgosłupa, podczas uderzenia w tył pojazdu.
Podczas zderzenia czołowego ochrona dostarczona dziecku 18-miesięcznemu i 3-letniemu była dobra. W teście wpływu bocznego oba manekiny zostały odpowiednio zabezpieczone, minimalizując ryzyko kontaktu z wewnętrznymi częściami pojazdu. Podczas ostatniego testu poduszka pasażerska nie mogła zostać odłączoną. W obecnym modelu poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system został nagrodzony. W pojeździe znajdują się informacje o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. W większości testowanych obszarów maska spisała się dobrze. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka, maska oferuje dobrą ochronę. Natomiast w miejscach mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej ochrona była kiepska.
Model wyposażony jest w elektroniczną kontrolę stabilności. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje miejsca z przodu. Ogranicznik prędkości nie stanowi elementu wyposażenia standardowego.