Kabina pasażerska pozostała stabilna w czasie zderzenia czołowego. Pomiary obciążenia manekinów wykazały dobrą ochronę kolan oraz ud kierowcy i pasażera. Dodatkowe testy potwierdziły taki sam poziom ochrony pasażerów innych rozmiarów i w różnych pozycjach. W trakcie zderzenia bocznego zabezpieczenie wszystkich obszarów było dobre, tylko ochrona klatki piersiowej 'wystarczająca'. W przypadku bardziej poważnego zderzenia ze słupem, pomiary obciążenia wykazały marginalną ochronę klatki piersiowej. Dobre zabezpieczenie przed urazami szyjnego odcinka kręgosłupa podczas kolizji tyłem.
Na podstawie pomiarów obciążenia manekina, auto straciło tylko część punktu jeśli chodzi o ochronę 3-latka. Przednie przesunięcie głowy w czasie zderzenia czołowego nie było nadmierne, a manekiny były dobrze chronione przez boki fotelików w trakcie zderzenia bocznego. Testowany model nie był wyposażony w przycisk dezaktywujący poduszkę powietrzną pasażera by umożliwić montaż fotelika tyłem. Etykiety ostrzegające przed użyciem fotelika bez unieruchomienia poduszki są jasne i wyraźne.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego w przypadku większości obszarów, ale słabą w przypadku innych. Przednia krawędź wypadła w dużej mierze słabo. Amortyzacja pól maski krytycznych dla głowy dziecka była głównie 'dobra'. Jednak dla dorosłego przeważnie tylko 'słaba'.
ESC jest standardowym wyposażeniem wszystkich wariantów. Również system przypominając o zapięciu przednich pasów w standardzie. Ogranicznik prędkości właściciele mogą nabyć jako wyposażenie opcjonalne.