Podczas zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych zarówno kierowcy jak i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę pasażera siedzącego z przodu w teście wpływu frontowego. Podobnie, maksymalną liczbę punktów model uzyskał z teście bariery bocznej. W poważniejszym teście słupa bocznego zabezpieczenie przed urazami klatki piersiowej kierowcy zostało ocenione jako marginalne. Przednie siedzenia i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w badaniach dynamicznych. Podczas testów bariery bocznej obu manekinom dostarczona ochrona została oceniona jako odpowiednia. Zminimalizowano ryzyko uszkodzenia ciała elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. System informujący kierowcę o aktualnym statusie poduszki powietrznej został nagrodzony. W pojeździe znajdują się informacje o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika dla dziecka, względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dostarczoną do nóg pieszego przez zderzak. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej ochrona oferowana przez maskę w przeważającej mierze była kiepska. Jednak w przypadku obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka maska zapewniała ochronę ocenioną jako dobrą.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów jest standardowym elementem wyposażenia, obejmuje tylko miejsca z przodu pojazdu. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny.