Podczas zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Czytania z manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Kolumna kierownicy zapewnia niebezpieczne ryzyko dla pasażerów zajmujących inne miejsca. W testach udarności bocznych, pojazd brał udział bez poduszki powietrznej klatki piersiowej, która nie spełniała wymogów Euro NCAP dla elementów wyposażenia standardowego. Czujniki na manekinach podczas testu bariery bocznej wykazały dobrą ochronę większości regionów ciała. Ochrona dla klatki piersiowej została oceniona jako marginalna. W cięższym teście słupa bocznego, ochrona klatki piersiowej była niewystarczająca. Miejsca i zagłówki zapewniły marginalną ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego, w przypadku uderzenia w tył pojazdu.
Ochrona dziecka 3-letniego podczas zderzenie czołowego była dobra, miejscami marginalna. W testach udarności bocznych ochrona dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego była odpowiednia. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. System nie odpowiadał wymogom Euro NCAP. Etykiety umieszczone w pojeździe dają jasne ostrzeżenie przed niebezpieczeństwem, płynącym z nieprawidłowego ustawienia fotelika dla dziecka w stosunku do aktywnej poduszki powietrznej.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego, za co zdobył maksymalną liczbę punktów. Ochrona jaką zapewniła frontowa krawędź maski oceniona została jako słaba. W obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka, maska zapewniała dobrą ochronę, w niektórych obszarach testowanych słabą lub marginalną. W obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej, maska w przeważającej mierze zapewniła słabą ochronę.
Elektroniczna kontrola stabilności jest dostępna jako opcja, nie spełnia wymogów Euro NCAP dotyczących elementów wyposażenia standardowego i nie była oceniona. System przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości jest niedostępny.