Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Minivany |
Nadwozie | 5-drzwiowy minivan |
Masa | 1155 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Podczas testu klatka piersiowa kierowcy miała kontakt z kierownicą. Elementy deski rozdzielczej grożą potencjalnymi obrażeniami kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera.
Idea była testowana bez poduszki powietrznej chroniącej klatkę piersiową, jaka jest już dostępna w większości krajów. Odnotowano wysokie obciążenie kręgosłupa, który redukuje nacisk na klatkę piersiową. Ochronę w tym przypadku oceniono więc na "słabą".
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 9 pkt (56%) |
Zderzenie boczne | 13 pkt (81%) |
Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 8 pkt (29%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 23 pkt (53%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 51 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Brak punktów za zderzak i krawędź przednią. Bardzo słaby wynik. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Przednia poduszka powietrzna pasażera posiada opcję "off". Mimo to informacja o jej statusie nie jest wystarczająco jasna. Etykieta ostrzegająca przed używaniem fotelika przy włączonej poduszce nie spełniła wymogów Euro NCAP. 3-punktowe mocowania ISOFIX są dostępne tylko w wyposażeniu dodatkowym, więc foteliki muszą być montowane przy pomocy zwykłych pasów. Przesunięcia głów dzieci do przodu, podczas obu zderzeń, przekraczają normy. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer Duo Plus przodem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plusprzodem do kierunku jazdy |