Przedział pasażerski Punto pozostał stabilny w próbie zderzenia czołowego. Odczyty z manekinów wskazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera, ale struktury w desce rozdzielczej mogły stworzyć zagrożenie odniesienia obrażeń pasażerów o różnej posturze, siedzących w innych pozycjach. Ochrona klatki piersiowej pasażera została oceniona jako mierna, w oparciu o odczyty jej ściśnięcia. W próbie zderzenia na pełnej szerokości ze sztywną przeszkodą, ochrona klatki piersiowej tylnego pasażera była słaba, a ochrona szyi została oceniona jako mierna. Ochrona kierowcy była dobra lub wystarczająca dla wszystkich krytycznych obszarów ciała. W próbie bocznego zderzenia z przeszkodą, ochrona klatki piersiowej została oceniona jako mierna, bazując na odczytach ściśnięcia żeber. Próba bocznego zderzenia z słupem nie została przeprowadzona, ponieważ Punto nie jest standardowo wyposażone w poduszkę chroniącą głowę w przypadku zderzenia bocznego. Próby przeprowadzone na przednich siedzeniach i zagłówkach wykazały bardzo słabą ochronę kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała mierną ochronę kręgosłupa szyjnego.
W próbie zderzenia czołowego, wyniki pomiarów siły rozciągających w szyi manekina 10-letniego wskazały bardzo słabą ochronę tej części ciała. Ochrona szyi i klatki piersiowej 6-letniego manekina była mierna. W próbie bocznego zderzenia z barierą, przeciążenia wskazały bardzo słabą ochronę klatki piersiowej i słabą ochronę głowy dla 10-letniego manekina. Ochrona 6-letniego manekina była w tej próbie dobra dla wszystkich krytycznych obszarów ciała. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana, aby umożliwić użytkowanie na tym miejscu fotelika zwróconego tyłem do kierunku jazdy. Niestety, docierająca do kierowcy informacja, dotycząca stanu poduszki powietrznej nie była wystarczająco czytelna i system nie został doceniony. Punto nie posiada siedzeń kompatybilnych z i-Size.
Ochrona zapewniona przez maskę dla głowy potrąconego pieszego była przeważnie bardzo słaba lub słaba, choć również dobra w kilku miejscach. Zderzak zapewnił dobrą ochronę dla nóg pieszego, również ochrona miednicy była dobra lub wystarczająca.
Punto posiada w standardzie jedynie przypomnienie o pasach bezpieczeństwa dla kierowcy. System na miejscu pasażera nie kwalifikuje się do oceny, ponieważ nie jest standardowym wyposażeniem i z tego powodu samochód nie zdobył żadnych punktów dla przednich siedzeń. Przypomnienie o pasach bezpieczeństwa nie jest dostępne dla tylnych miejsc.