Przedział pasażerski Pandy pozostał stabilny w próbach zderzenia czołowego. Odczyty z manekinów dotyczące ściśnięcia klatki piersiowej kierowcy, wykazały słabą ochronę tego obszaru ciała. Wyniki testu wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. FIAT pokazała, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony dla pasażerów o odmiennej posturze, siedzących w różnych pozycjach. W próbie zderzenia czołowego ze sztywną barierą na pełnej szerokości, odczyty z manekinów wykazały słabą ochronę głowy i szyi. Ochrona klatki piersiowej była mierna. Odczyty z manekinów dotyczące ściśnięcia klatki piersiowej tylnego pasażera spowodowały niską ocenę tego obszaru ciała, która została dodatkowo obniżona z powodu wysokiego obciążenia części ramiennej pasa bezpieczeństwa, doprowadzając do oceny ochrony jako bardzo słabej. Ochrona szyi pasażera była również słaba. W próbie bocznego zderzenia z barierą, w oparciu o odczyty ściśnięcia żeber, ochrona klatki piersiowej została oceniona jako mierna. Pozostałe krytyczne obszary ciała były dobrze chronione. Nie przeprowadzono próby bocznego zderzenia z słupem. Próby przeprowadzone na przednich siedzeniach i zagłówkach wykazały mierną ochronę przeciwko urazom kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wykazała bardzo słabą ochronę kręgosłupa szyjnego. Panda nie jest wyposażona w autonomiczny system hamowania awaryjnego.
W próbie zderzenia czołowego, odczyty z manekinów wykazały bardzo słabą ochronę głowy i szyi zarówno dla manekina dziecko 6-cio jak i 10-letniego. Przeciążenia klatki piersiowej wykazały słabą ochronę tej części ciała dla manekina dziecka 10-letniego. W próbie bocznego zderzenia z barierą, głowa manekina dziecka 6-letniego nie była prawidłowo objęta przez ochronną część fotelika, odczyty z manekinów wykazały bardzo słabą ochronę tej krytycznej części ciała; spowodowało to również wysokie ryzyko urazu dla dziecka 10-letniego z powodu kontaktu głowami. Siły w szyi manekina 10-letniego wykazały bardzo słabą ochronę tej części ciała. Podsumowując, Panda nie zdobyła żadnych punktów w próbach dynamicznych dotyczących ochrony dzieci. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana, aby umożliwić użytkowanie na tym miejscu fotelika w pozycji przeciwnej do kierunku jazdy. Niestety, docierająca do kierowcy informacja dotycząca stanu poduszki powietrznej nie jest czytelna i system nie został doceniony. Panda posiada mocowania ISOFIX ale bez i-Size na zewnętrznych miejscach tylnej kanapy. Foteliki dziecięce mogą zostać prawidłowo umiejscowione i zainstalowane w samochodzie, z wyjątkiem opcjonalnego środkowego miejsca tylnej kanapy.
Ochrona zapewniona dla głowy potrąconego pieszego była przeważnie dostateczna lub mierna na powierzchni maski. Natomiast ochrona była bardzo słaba wzdłuż podszybia i słupków przednich. Ochrona nóg pieszego była przeważnie mierna, ale ochrona miednicy była co najmniej dostateczna.
Panda posiada przypomnienie o pasach bezpieczeństwa dla przednich i tylnych siedzeń. Jednocześnie system nie spełnił wymagań Euro NCAP dla tylnych miejsc i punkty zostały przyznane tylko za miejsca przednie. Panda nie jest wyposażona w żaden system asystujący punktowany w testach Euro NCAP.