Kabina pasażerska pozostała stabilna podczas testu zderzenia czołowego. Badanie wykazało, że poduszka powietrza nie jest szczelna, z powodu uchodzącego powietrza głowa kierowcy nawiązała kontakt z kierownicą. Zostało to uznane za karalne, jednak ochrona głowy kierowcy została oceniona jako odpowiednia. Problemy z nieszczelnymi poduszkami powietrznymi ujawniły się także, w odczytach z czujników umieszczonych na manekinach w obszarach klatki piersiowej i żeber. Ochrona tych obszarów ciała została oceniona jako słaba. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. W teście wpływu bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W cięższym teście słupa bocznego, ochrona wszystkich obszarów ciała była dobra z wyjątkiem klatki piersiowej, której ochrona była należyta. Badania dynamiczne i oceny geometryczne wskazały marginesową ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego oferowaną przez frontowe i tylne siedzenia.
W testach dynamicznych zderzenia czołowego, model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego. Manekiny prezentujące dzieci były odpowiednio usadzone, tyłem do kierunku jazdy, zapewniając tym najlepszą formę ochrony w testach zderzenia czołowego. W teście bariery bocznej, oba manekiny były odpowiednio chronione przez strukturę fotelika dla dziecka. Ograniczone zostało ryzyko niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona, co pozwala na prawidłowe i bezpieczne ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy nie jest dostarczana jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co model nie został nagrodzony. W pojeździe może zostać zainstalowana zdecydowana większość fotelików dla dzieci dostępna na rynku.
Zderzak w przeważającej mierze zapewnił słabą ochronę nóg pieszego. Ochrona miednicy oceniona została jako dobra. Powierzchnia maski w przeważającej mierze zapewniała należytą albo marginesową ochronę dla głowy uderzonego pieszego, ze słabym wynikiem dla obszaru podstawy przedniej szyby i wzdłuż sztywnych filarów przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Model nie jest wyposażony w niezależny układ hamowania awaryjnego. Ogranicznik prędkości oraz system wspomagający jazdę z mieście nie jest dostępny.