Podczas zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Ochrona pasażera zajmującego miejsce z przodu była dobra dla wszystkich regionów ciała. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych zarówno kierowcy jak i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom różnych rozmiarów, zajmującym inne miejsca. W teście bariery bocznej model otrzymał maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W cięższym teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej oceniona została jako należyta, innych regionów ciała jako dobra. Miejsca i zagłówki zapewniły marginalną ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego spowodowanymi szarpnięciem podczas uderzenia w tył pojazdu.
Ochrona dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego podczas zderzenia czołowego była dobra. Mimo przesunięcia dziecka 18-miesięcznego w przód z pozycji miejsca pasażera z przodu model nie został ukarano, ponieważ nie wykryto szkody. Podczas testów wpływy bocznego ochrona zapewniona dzieciom była dobra, zminimalizowane prawdopodobieństwo niebezpiecznego kontaktu z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na umieszczenie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Informacja dostarczana kierowcy o aktualnym statusie poduszki jest niewystarczająca. Niebezpieczeństwo płynące z nieodpowiedniego ustawienia fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej zostały jasno wyjaśnione na etykiecie umieszczonej w samochodzie.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach, za co model zdobył maksymalną liczbę punktów. W obszarach mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę dziecka maska zapewniła dobrą ochronę. W przypadku obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej ochrona oceniona została jako kiepska.
Elektroniczna kontrola stabilności oraz ogranicznik prędkości są elementami wyposażenia standardowego. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje miejsca przednie.