Przedział pasażerski Doblo pozostał stabilny w testach zderzenia czołowego, mimo, że doszło do deformacji w okolicach tylnych drzwi. Odczyty z manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. FIAT pokazał, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony dla pasażerów o różnych rozmiarach oraz siedzących na różnych miejscach. Ciśnienie w poduszce powietrznej kierowcy było niewystarczające aby zapobiec "zapadaniu się" głowy i w konsekwencji kontaktowi głowy z kierownicą. Odczyty z manekinów były dobre, ale Doblo zostało ukarane i ochronę głowy kierowcy oceniono jako wystarczającą. W tym samym teście, odczyty ściśnięcia klatki piersiowej wskazały mierną ochronę klatki piersiowej pasażera. Ochrona klatki piersiowej małej kobiety na miejscu kierowcy w próbie zderzenia na pełnej szerokości sztywnej bariery, została również oceniona jako mierna. Dla tylnego pasażera, odczyty z manekinów pokazały słabą ochronę klatki piersiowej ale kara za wysokie obciążenia pasa bezpieczeństwa zmniejszyła ocenę ochrony klatki piersiowej do bardzo słabej. W obu próbach, bocznym zderzeniu z barierą i bardziej wymagającym bocznym zderzeniu z słupem, odczyty z manekinów dla wszystkich krytycznych obszarów ciała były dobre i została przyznana maksymalna ilość punktów. Testy przednich siedzeń oraz zagłówków, wykazały mierną ochronę przeciwko urazom kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnich siedzeń wskazała bardzo słabą ochronę kręgosłupa szyjnego. Doblo nie posiada autonomicznego systemu hamowania awaryjnego.
W czołowym teście zderzeniowym odczyty z manekinów wskazały mierną ochronę klatki piersiowej i szyi manekina dziecka 6-letniego oraz bardzo słabą ochronę szyi manekina dziecka 10-letniego. W bocznym zderzeniu z barierą, wszystkie krytyczne obszary ciała były dobrze chronione w przypadku obu manekinów. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana aby umożliwić przewożenie fotelika w pozycji przeciwnej do kierunku jazdy. Natomiast, docierająca do kierowcy informacja dotycząca stanu poduszki powietrznej była niewystarczająco czytelna i system nie został doceniony. Uniwersalne foteliki dziecięce nie mogą zostać prawidłowo zamontowane w opcjonalnym, trzecim rzędzie siedzeń oraz, w przypadku jednego typu fotelika, na środkowym miejscu drugiego rzędu siedzeń.
Ochrona zapewniona przez maskę dla głowy potrąconego pieszego była przeważnie dobra lub wystarczająca, ale bardzo słabe wyniki zostały odnotowane wokół podszybia i na przednich słupkach. Zderzak zapewnił dobrą lub wystarczającą ochronę nóg pieszego; ochrona miednicy była przeważnie dobra.
Doblo posiada system przypominania o niezapiętych pasach bezpieczeństwa dla pierwszego i drugiego rzędu siedzeń oraz dla opcjonalnego trzeciego rzędu. Nie posiada ogranicznika prędkości, asystenta pasa ruchu ani autonomicznego systemu hamowania awaryjnego.