Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta rodzinne |
Nadwozie | kombi |
Masa | 1540 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Poduszka powietrzna chroni kolana i uda kierowcy. Euro NCAP doceniło również brak twardych elementów deski rozdzielczej, które mogły by być źródłem obrażeń w przypadku pasażera.
Przednia poduszka powietrzna pasażera posiada opcję "off", by umożliwić montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie spełnia standardów Euro NCAP. Podobnie obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach nie jest dostatecznie oznaczona.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 6 pkt (21%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 74 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Zderzak nie uzyskał żadnych punktów za oferowaną ochronę. Również testowane obszary maski nie wykazują żadnej amortyzacji w celu zabezpieczenia głowy pieszego w przypadku zderzenia. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer Duo Plus przodem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plusprzodem do kierunku jazdy |