Przedział dla podróżnych pozostał stabilny podczas testów zderzenia czołowego. Czujniki na manekinach wskazały dobrą ochronę kolana i kości udowe kierowcy i pasażera. Model pokazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, posadzonych w innych pozycjach. W teście bariery bocznej, model zdobył maksymalną liczbę punktów, wszystkie obszary ciała kierowcy i pasażerów były chronione dobrze. Nawet w poważniejszym teście słupa bocznego zabezpieczenie przed uderzeniem było dobre i model zdobył maksymalną liczbę punktów. Testy na przednich siedzeniach i zagłówkach wskazały dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego spowodowanego szarpnięciem, w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała marginalny poziom zabezpieczenia. Niezależny układ nagłego hamowania jest dostępny jako opcja. Ponieważ nie jest to element standardowego wyposażenia, system nie spełniał warunków pozwalających na włączenie do oceny.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego w testach zderzenia czołowego. Podczas testów zderzenia bocznego, oba manekiny były odpowiednio umieszczone. Zminimalizowane zostało ryzyko uszkodzenia ciała, na skutek kontaktów z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna może zostać odłączona. Pozwala to na umieszczenie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej, system ten został nagrodzony. W pojeździe może zostać bezpiecznie zainstalowana większość modeli fotelików dla dzieci, dostępnych na rynku.
Zderzak dostarczył,w przeważającej mierze dobrą ochronę dla nóg pieszego. Przewidziana ochrona obszaru miednicy była dobra, model uzyskał maksymalną liczbę punktów. Powierzchnia maski zapewniła, w przeważającej mierze dobrą lub odpowiednią ochronę głowy pieszego. Słaby poziom ochrony został zanotowany w obszarach sztywnych filarów przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem, wraz z systemem przypominającym o zapięciu pasów dla wszystkich miejsc. Niezależny awaryjny układ hamulcowy jest dostępny jako opcja. System działa dla szerokiego wachlarza prędkości. Również, do typowych dla jazdy w mieście. Ogranicznik prędkości jest standardowym elementem wyposażenia i spełnia wymogi Euro NCAP. System ostrzegawczy odjazdu jest dostępny jako opcja. Oczekuje się, że system będzie pasował do większości sprzedawanych modeli. W związku z tym został włączony do oceny.