Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Auta najmniejsze |
Nadwozie | 3-drzwiowy hatchback |
Masa | 930 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kabina pasażerska okazała się stabilna podczas zderzenia. Poduszka powietrzna zapewnia ochronę kolan kierowcy, ponadto brak twardych elementów deski rozdzielczej zagrażających udom. Fiat udowodnił, że zamontowana poduszka powietrzna będzie chronić pasażerów o różnych wymiarach i siedzących w różnych pozycjach.
Podczas zderzenia bocznego, głowa "3-latka" wysunęła się z fotelika i miała kontakt z fotelikiem młodszego dziecka. W tym samym czasie, głowa 1,5-rocznego pasażera była chroniona dobrze, ale nacisk ze strony fotelika był duży. 500 posiada możliwość unieruchomienia przedniej poduszki powietrznej pasażera, jednak informacja o jej statusie nie jest wystarczająco jasna. Również obecność mocowań ISOFIX nie jest dostatecznie oznaczona.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 14 pkt (50%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 28 pkt (65%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 71 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Zderzak i krawędź przednia nie uzyskały punktów za oferowaną ochronę. Bardzo słaby wynik maski jeśli chodzi o amortyzację uderzenia głowy pieszego. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer Duo przodem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duoprzodem do kierunku jazdy |