Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Małe auta rodzinne |
Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
Masa | 1490 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
W obu poduszkach zanotowano zbyt małe ciśnienie powietrza by zapobiec kontaktu manekinów z kierownicą w przypadku kierowcy i panelu przedniego w przypadku pasażera. Twarde elementy deski rozdzielczej mogą być źródłem obrażeń kolan oraz ud podczas zderzenia.
Caliber uzyskał maksymalną liczbę punktów w testach zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 11 pkt (69%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 5 pkt (18%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 38 pkt (88%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 66 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Ani zderzak ani krawędź przednia nie uzyskały żadnych punktów za oferowaną ochronę nóg pieszego. Również maska nie spisała się najlepiej jeśli chodzi o amortyzację uderzenia głowy dorosłego i dziecka. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Producenci Dodge mogą na zamówienie unieruchomić przednią poduszkę powietrzną pasażera by umożliwić montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy. Jednak brak etykiet ostrzegających przed niebezpieczeństwem takiej czynności przy włączonej poduszce. Niedostatecznie oznaczone mocowania ISOFIX. |
|
1,5 - letniego | brak danych |
3,0 - letniego | brak danych |