Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Auta najmniejsze |
Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
Masa | 1035 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Manekin kierowcy doznał znacznego przesunięcia w odcinku udo-kość piszczelowa, co może grozić poważnymi obrażeniami kolana. Dodatkowo twarde elementy deski rozdzielczej przyczyniły się do "słabej" oceny ochrony kolan, ud i miednicy. Kabina pasażerska pozostaje stabilna w czasie zderzenia.
Poduszka powietrzna osłaniająca głowę nie jest dostępna w standardzie. Z tego powodu auto nie kwalifikuje się to testu zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 10 pkt (63%) |
Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Potrącenie pieszego | 16 pkt (57%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 33 pkt (77%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 70 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak podobnie jak maska zapewnia wystarczającą ochronę. Jednak przednia krawędź wykazuje bardzo słabą amortyzację, tak jak w przypadku maski jeśli chodzi o głowę dziecka. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Przednia poduszka powietrzna pasażera może być wyłączona, co umożliwia zamontowanie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Jednak informacja o jej statusie nie jest wystarczająco jasna. Plusem jest wyraźne ostrzeżenie przed niebezpieczeństwem montażu fotelika przy włączonej poduszce. Niestety brak wyraźnego oznakowania mocowań ISOFIX. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax Roemer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |