Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Auta najmniejsze |
Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
Masa | 828 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka | - |
System zabezpieczeń zawiera poduszkę powietrzną dla pasażera i dla kierowcy, pasy z napinaczami. Po problemach z pasami (klatka piersiowa kierowcy miała kontakt z kierownicą) w trakcie pierwotnych testów zamontowano dodatkowe elementy. Mimo to nie zapewniono wystarczającego poziomu ochrony i auto straciło punkty. Twarde elementy deski rozdzielczej mogą być źródłem obrażeń kolan, a pedał hamulcowy zagraża stopom. Tylny pas zbyt późno "zareagował" na skutek pewnego uszkodzenia. W celu zabezpieczenia przed podobnym przypadkiem, Daewoo wprowadził poprawki w samochodach produkowanych od czerwca 2000. Tylko 2-punktowy centralny tylny pas może prowadzić do poważnych obrażeń.
Wyniki testów ochrony głowy i klatki piersiowej są dobre. Część drzwi, służąca jako oparcie na rękę miała kontakt z tułowiem oraz miednicą. To i tak dobre wyniki jak na samochód bez bocznej poduszki powietrznej.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 6 pkt (38%) |
Zderzenie boczne | 13 pkt (81%) |
Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
Potrącenie pieszego | 15 pkt (54%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 31 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Wyniki testów były bliskie oceny na 3 gwiazdki. Jednak część ochrony nóg wypadła słabo. "Przyjazna" krawędź przednia i zderzak zostały nagrodzone. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Fotelik dla 1,5-rocznego dziecka musi być montowany z użyciem dodatkowego pasa, by ustrzec się niedopasowania pasów dla dorosłego. To może rodzić pewne zagrożenia, szczególnie, że brak wystarczająco jasnych etykiet. Ogólnie słabo. Fotelik 3-latka wypada jeszcze gorzej w trakcie zderzenia czołowego, a w trakcie bocznego głowa dziecka nie jest chroniona. |
|
1,5 - letniego | Britax Club Class Extra tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax Supercruisertyłem do kierunku jazdy |