Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Małe auta rodzinne |
Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
Masa | 1070 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka | - |
Kabina pasażerska pozostała stabilna, zniekształcenia w normie. Głowa kierowcy miała stały i centralny kontakt z poduszką powietrzną. Niestety ochrona szyi pasażera jest niewystarczająca. Zanotowano twarde elementy w obszarze kolan. Kolumna sterownicza, mimo amortyzującej okładzinie, zagraża miednicy, kolanom i górnym odcinkom nóg.
Głowa kierowcy ma kontakt z panelem drzwi, ale nie może on spowodować obrażeń. Klatka piersiowa manekina jest wyjątkowo obciążona ze strony drzwi. Brzuch i miednica mają niegroźny kontakt z wnętrzem auta.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 6 pkt (38%) |
Zderzenie boczne | 11 pkt (69%) |
Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
Potrącenie pieszego | 15 pkt (54%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 29 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Bezpieczeństwo w przypadku głowy dorosłego było na bardzo niskim poziomie, lepiej wypada zabezpieczenie dziecka. Krawędź przednia wykazuje słabe wyniki, choć zderzak spisuje się dobrze. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Obydwa rekomendowane foteliki były dostosowane do umieszczenia przodem do kierunku jazdy na tylnych siedzeniach. Jednak konieczne jest użycie dodatkowych pasów, by zamontować fotelik młodszego dziecka. W czasie czołowego zderzenia, ochrona głów dzieci była zapewniona. Natomiast podczas bocznego, głowa 3-latka wysunęła się z fotelika. |
|
1,5 - letniego | brak danych |
3,0 - letniego | brak danych |