Kabina pasażerska pozostała stabilna w zderzeniu czołowym. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony pozostałym pasażerom, różnych rozmiarów zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej ochrona klatki piersiowej była odpowiednia, pozostałych regionów ciała była dobra. W cięższym teście słupa bocznego, czujniki umieszczone na manekinach wskazały słabą ochronę klatki piersiowej. Siedzenia i zagłówki zapewniają marginalną ochronę przed urazami kręgów szyjnych w przypadku uderzenia w tył.
Na podstawie fikcyjnych odczytów w badaniach dynamicznych, model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3 letniego. W zderzeniu bocznym zapewniona ochrona była prawidłowa, minimalizując prawdopodobieństwo niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza samochodu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala, na umieszczenie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Jednak informacja o aktualnym statusie poduszki nie jest jasne i system nie został nagrodzony.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. Jednak przednia krawędź maski oferuje słabą ochronę w okolicy miednicy. W obszarach, w których głowa dziecka może uderzyć maskę, oferowana ochrona była odpowiednia. Jednak w obszarach, które mogą być uderzone przez głowę osoby dorosłej zapewniona ochrona w przeważającej mierze była słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje tylko przednie fotele.