W teście zderzenia czołowego kabina pasażerska doznał rozległych uszkodzeń. Utworzona fałda maski spiętrzająca się ku przedniej szybie oraz problemu z konstrukcji podwozia doprowadziły do ukarania modelu. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały słabą ochronę klatki piersiowej, po części spowodowaną wadliwie działającą konstrukcją napinacza pasa bezpieczeństwa. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Jednak struktury deski rozdzielczej po stronie kierowcy- kolumna kierownicza, stanowi poważne zagrożenie zarówno dla kierowcy jak i dla pozostałych pasażerów. Tym samym ochrona kolan i ud pasażerów zajmujących pozostałe miejsca została oceniona jako marginalna. Ochrona kostek i stóp kierowcy została oceniona jako słaba. W wyniki uderzenia została wyraźnie naruszona powierzchnia podłogi. Podczas testu bariery bocznej ochrona głowy oraz klatki piersiowej została oceniona jako słaba, mimo działającej poduszki powietrznej. Dalsze badania wykazały nieprawidłowe rozmieszczenie poduszek powietrznych. W teście słupa bocznego czujniki badające kompresję żeber wykazały słabą ochronę klatki piersiowej. Podczas uderzenia kierowca został przesunięty i blokując klamrę pasa bezpieczeństwa niemożliwe było wyjęcie go z pojazdu bez cięcia pasów. Przednie fotele i zagłówki zapewniają słabą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena foteli tylnych, również wykazały słaby poziom zabezpieczeń.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach dynamicznych. Manekiny prezentujące dzieci były odpowiednio usadzone, tyłem do kierunku jazdy, zapewniając tym najlepszą formę ochrony w testach zderzenia czołowego. W teście bariery bocznej, oba manekiny były odpowiednio chronione przez strukturę fotelika dla dziecka. Ograniczone zostało ryzyko niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona, co pozwala na prawidłowe i bezpieczne ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Jednak sam przełącznik zmiany statusu nie jest wystarczająco jasny. W pojeździe może zostać zainstalowana zdecydowana większość fotelików dla dzieci dostępna na rynku. Środkowe tylne miejsce uniemożliwia montaż fotelika ze względu na tunel środkowy.
Zderzak zapewniał głównie dobrą lub wystarczającą ochronę nóg pieszego. Przednia krawędź maski oferowała niski poziom ochrony miednicy, we wszystkich testowanych obszarach. Maska w przeważającej mierze zapewniła dobrą lub odpowiednią ochronę głowy pieszego w większości testowanych obszarów, ze słabym wynikiem dla obszarów sztywnych słupków przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje jedynie miejsca z przodu. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja, nie oczekuje się jednak, że zostanie zamontowany w większości sprzedawanych pojazdów. Autonomiczny system hamowania awaryjnego nie jest dostępny dla modelu.