Podczas testów uderzenia czołowego doszło do uszkodzenia filara ekranowego na szczycie przedniej szyby co spowodowało pochylenia dachu. Tylny panel podłogowy pasażerski został całkowicie oddzielony. Podłoga od miejsca na nogi kierowcy i tunel transmisyjny zostały zdeformowane między przednimi siedzeniami. Model został ukarany za niestabilność kabiny pasażerskiej. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały marginalną ochronę klatki piersiowej pasażera. Struktura deski rozdzielczej podczas uderzenia w przód pojazdu zagraża kolanom i kościom udowym kierowcy i pasażera. Ze względu na odkształcenia podłogi ochrona stóp i kostek kierowcy została oceniona jako marginalna. W teście bariery bocznej zabezpieczenia przed uderzeniami głowy, brzucha i miednicy zostały ocenione jako dobre. Zabezpieczenia klatki piersiowej ocenione zostały jako odpowiednie. W cięższym teście słupa bocznego czujniki na manekinach wykazały niedostateczną ochronę klatki piersiowej. Miejsca i zagłówki zapewniły kiepską ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego spowodowanymi szarpnięciem podczas uderzenia w tył pojazdu.
Podczas uderzenia czołowego ochrona dziecka 3-letniego była odpowiednia. W teście wpływów bocznych zabezpieczenia dostarczone dziecki 18-miesięcznemu i 3-letniemu były odpowiednie. Ograniczenia zminimalizowały ryzyko kontaktu z wewnętrznymi częściami pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Włącznik poduszki powietrznej jest opatrzony niekompletną etykietą, a system informujący kierowcę o zmianie statusu poduszki jest niewystarczający, za co samochód nie został nagrodzony. W pojeździe znajduje się etykieta dostarczająca jasną informację o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach i model zdobył maksymalną liczbę punktów. Jednak frontowa krawędź maski oferuje kiepską ochronę. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka, maska zapewniła ochronę ocenioną jako kiepską lub marginalną. W obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej, w przeważającej mierze ochroną była kiepska.
Model nie zawiera elektronicznej kontroli stabilności w pakiecie wyposażenia standardowego więc system nie został oceniony. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje miejsca z przodu. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja, w związku z tym nie podlegał ocenie Euro NCAP.