W czasie zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna, chociaż odjęto punkty za otwarcie się klapy bagażnika. Pomiary obciążenia manekinów wykazały dobrą ochronę klatki piersiowej kierowcy oraz pasażera. Na ich podstawie nie można stwierdzić ryzyka obrażenia kolan oraz ud, ale niektóry elementy deski rozdzielczej mogą stwarzać niebezpieczeństwo dla pasażerów różnych rozmiarów i siedzących w różnych pozycjach - ogólnie ocena marginalna tego obszaru. W czasie zderzenia bocznego otworzyły się drzwi kierowcy - spowodowało to obniżenie oceny. W przypadku zderzenia ze słupem ochronę klatki piersiowej kierowcy oceniono jako słabą, drzwi nie otworzyły się jednak. Tylko marginalny poziom zabezpieczenia szyjnego odcinka kręgosłupa w trakcie zderzenia od tyłu.
Model uzyskał komplet punktów za ochronę 1,5-rocznego dziecka tylko na podstawie testów dynamicznych. Głowa 3-latka nie przemieściła się nadmiernie w czasie zderzenia czołowego, a głowy obu manekinów były poprawnie chronione przez foteliki w czasie zderzenia bocznego. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać dezaktywowana, by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Specjalna etykieta ostrzega przed montażem fotelika w powyższy sposób bez uprzedniego wyłączenia poduszki, nie jest ona jednak wystarczająco mocno przymocowana.
Zarówno zderzak jak i przednia krawędź maski nie otrzymały punktów za ochronę oferowaną pieszemu. Dobrze spisała się natomiast maska w krytycznych dla głowy dziecka obszarów, nieco słabej w przypadku głowy dorosłego.
ESP jest oferowane tylko jako wyposażenie opcjonalne, więc nie zostało uwzględnione w ocenie. System przypominający o zapięciu pasów jest w standardzie tylko dla fotela kierowcy, ale Dacia oceniła, że jest wybierany najczęściej również dla fotela kierowcy więc model otrzymał za niego dodatkowe punkty.