Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego. Twarde elementy deski rozdzielczej stwarzają ryzyko obrażeń kolan oraz ud kierowcy i pasażera. W czasie zderzenia bocznego, ochrona klatki piersiowej była wystarczająca, a dobra w przypadku głowy, brzucha i miednicy. Poduszka powietrzna chroniąca głowę nie jest dostępna w Nemo więc nie przeprowadzono testu zderzenia ze słupem i auto nie uzyskało żadnego punktu. Zabezpieczenie przeciw obrażeniom szyjnego odcinka kręgosłupa 'bardzo słabe'.
Oba manekiny dzieci zostały umieszczone w fotelikach przodem do kierunku jazdy, w trakcie zderzenia czołowego, głowa w obu przypadkach nie przemieściła się w przód nadmiernie. Podobnie, w czasie zderzenia bocznego, głowa dziecka jest prawidłowo chroniona przed foteliki. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest wystarczająco jasna.
Nemo otrzymał komplet punktów za ochronę nóg pieszego ze strony zderzaka. Również przednia krawędź została 'dobrze' oceniona w przypadku pewnych obszarów. W większości krytycznych dla głowy dziecka obszarów maski ochrona została oceniona na 'dobrą'. Jednak 'bardzo słabo' jeśli chodzi o głowę dorosłego.
ESC nie jest dostępne we wszystkich wariantach Nemo. Urządzenie przypominające o zapięciu pasów kierowcy jest montowane w standardzie i jako opcjonalne wyposażenie w przypadku pasażera we wszystkich europejskich krajach. System został oceniony przez Euro NCAP, a punkty uwzględnione w ogólnym wyniku, ponieważ oczekuje się, że będzie montowany w standardzie w większości egzemplarzy sprzedawanych w Europie.