Kabina pasażerska pozostała stabilna w teście wpływu frontalnego. Pomimo, że samochód ma dwa oddzielne siedzenia przednie, poduszka powietrzna pasażera jest wystarczająco szeroka, by ochronić trzeciego pasażera zajmującego miejsce w środku na siedzeniu, w stylu ławki. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan oraz kości udowych kierowcy i pasażera. W teście bariery bocznej ochrona klatki piersiowej była należyta, innych regionów ciała dobra. Testy słupa bocznego nie zostały wykonane, ponieważ poduszka powietrzna nie spełniała wymagania na stały element wyposażenia. Geometryczna ocena siedzeń wykazała kiepską ochronę odcinka szyjnego kręgosłupa podczas uderzenia w tył pojazdu.
Na podstawie odczytów z czujników umieszczonych na manekinach model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego w testach wpływy frontalnego oraz próbach udarności bocznych. W obu przypadkach manekiny zostały należycie zabezpieczone, tak by zminimalizować ryzyko uszkodzenia w kontakcie z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na umieszczenie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Jednak informacja dostarczana kierowcy o aktualnym statusie poduszki są niewystarczające i system nie został nagrodzony. Informacja o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika w stosunku do aktywnej poduszki powietrznej jasno przedstawia etykieta umieszczona w pojeździe.
Zderzak zapewnił kiepską ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach i nie zdobył punktów. Ochrona zapewniona przez frontową krawędź maski była nieodpowiednia z powodu kształtu oraz wysokości pojazdu. W obszarach mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę dziecka lub osoby dorosłej maska oferowała kiepską ochronę, w przeważającej mierze.
Elektroniczna kontrola stabilności jest dostępna jako opcja i nie spełniła wymogów Euro NCAP na element wyposażenia standardowego. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje miejsca kierowcy i pasażera, ogranicznik prędkości jest standardowym elementem wyposażenia dla ponad połowy sprzedanych pojazdów i sepłnia wymogi techniczne Euro NCAP.