Przedział pasażerski pojazdu Citroen C4, pozostał stabilny w próbach zderzenia czołowego. Odczyty z manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud manekinów kierowcy i pasażera. Citroen pokazał, że dobry poziom ochrony będzie zapewniony pasażerów o odmiennej posturze, siedzących w różnych pozycjach. Jednakże odczyty z manekinów wskazywały również na słabą ochronę dolnej części nogi pasażera z przodu. Analiza bariery, z którą zderzył się Citroen C4 nie wykazała obszarów nadmiernego odkształcenia w związku z czym C4 byłby rozsądnie łagodnym partnerem kolizji. W próbie zderzenia ze sztywną barierą, ochrona była dobra dla wszystkich krytycznych obszarów ciała. C4 zdobył maksymalną liczbę punktów zarówno w uderzeniach bocznej bariery, jak i bocznych zderzeń ze słupem z dobrą ochroną wszystkich krytycznych obszarów ciała. W ocenie ochrony przed wypadnięciem manekina (jego ruch w kierunku drugiej strony pojazdu) w przypadku zderzenia bocznego zostało ocenione jako słabe. C4 nie został wyposażony w środkowe poduszki powietrzne, które chronią przed interakcją między pasażerami podczas zderzeń bocznych. Próby przeprowadzone na przednich siedzeniach i zagłówkach, wykazały dobrą ochronę odcinka szyjnego kręgosłupa w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń, również wykazała dobrą ochronę odcinka szyjnego kręgosłupa. Citroen C4 jest wyposażony w ?In-Crash Braking?, system zaprojektowany w celu zapobiegania wtórnym zderzeniom po kolizji. Jednak system ten nie spełniał wymagać Euro NCAP i nie został oceniony.
W próbie zderzenia czołowego, ochronę szyi 10-letniego manekina oceniono jako marginalną, poza tym ochrona manekinów była dobra lub wystarczająca. W próbie bocznego zderzenia z barierą, wszystkie krytyczne obszary ciała obu manekinów były dobrze chronione. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana, aby umożliwić użytkowanie na tym miejscu fotelika w pozycji przeciwnej do kierunku jazdy. Do kierowcy dociera czytelna informacja dotycząca stanu poduszki powietrznej, w związku z czym system został doceniony. Wszystkie typy fotelików, dla których C4 został zaprojektowany mogą zostać prawidłowo umiejscowione i zainstalowane w samochodzie.
Ochrona zapewniona przez maskę dla głowy potrąconego pieszego była przeważnie dobra lub wystarczająca, ale bardzo słaba przednich słupkach. Zderzak zapewnił dobrą ochronę dla nóg i miednicy pieszego, dzięki czemu Citroen C4 otrzymał maksymalną liczbę punktów w tych obszarach. System AEB jest zdolny do wykrywania niektórych niechronionych użytkowników dróg, a także inne pojazdy. W testach reakcja na pieszych, system wykazał marginalne działanie. Tylko w niektórych sytuacjach udało się uniknąć lub złagodzić kolizję.