Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta rodzinne |
Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
Masa | 1330 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka | - |
Struktura karoserii jest bardzo mocna, a deska rozdzielcza pozostała nienaruszona po zderzeniu. Jednakże klatka piersiowa kierowcy uderzyła w kierownicę, a obrzeże zostało zniekształcone, przez... jego głowę. Podłoga nieuszkodzona, ale twarde elementy deski rozdzielczej zagrażają kolanom i nogom. Wyższa ocena dzięki 3-punktowemu centralnemu tylnemu pasowi - dodatkowa ochrona pasażerów.
System zabezpieczeń auta robi wrażenie: 4 poduszki powietrzne i dodatkowo osłona głowy. Maksimum punktów w testach. Jedynym problemem okazało się niewielkie zniekształcenie drzwi.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 16 pkt (57%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 43 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Krytyczne pola przodu auta dają pewną ochronę nóg pieszego dorosłego i dziecka, ale przednia krawędź i zderzak nie uzyskały żadnych punktów. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Przycisk zapłonu jest jednocześnie wyłącznikiem przedniej poduszki powietrznej pasażera. Dzięki temu istnieje możliwość zamontowania fotelika przodem do kierunku jazdy. Jednak za mało ostrzeżeń przed użyciem go przy aktywnej poduszce. Obydwa foteliki zapewniają ochronę, ale nie we wszystkich sytuacjach. |
|
1,5 - letniego | Roemer Prince przodem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Roemer Princeprzodem do kierunku jazdy |